50five e-mobility logo tagline50five e-mobility logo

Inloggen.


INLOGGEN BIJ UW LAADPAS OF LAADBEHEER OMGEVING

Zo werkt het.

Als u gebruik maakt van een laadpas en/of laadbeheer, kunt u inloggen om inzicht te verkrijgen in o.a. uw laadsessies. Gebruik één van onderstaande buttons om in te loggen bij het juiste platform.

Let goed op dat u de juiste link gebruikt om in te loggen! Krijgt u een foutmelding? Lees verder om het probleem op te lossen.

Vrouw achter laptop
Foutmelding login

Let op!

Krijgt u een foutmelding waar wordt aangegeven dat uw e-mailadres of wachtwoord incorrect is? Dan heeft u waarschijnlijk de verkeerde login link gebruikt.

Was u voorheen klant van ENGIE? Uw login link is veranderd. Klik op onderstaande button om meer te lezen en het probleem op te lossen.

Inloggen in uw laadpas omgeving

Let goed op dat u de juiste laadpas gebruikt om in te loggen!

Inloggen in uw laadbeheer omgeving

Let goed op dat u de juiste link gebruikt om in te loggen!

Veelgestelde vragen

Controleer ten eerste of u de juiste link heeft gebruikt om in te loggen. Heeft u de verkeerde link, dan krijgt u in dit geval de foutmelding 'het e-mailadres of wachtwoord is incorrect'. Wanneer u drukt op wachtwoord vergeten, krijgt u dan ook geen e-mail om uw wachtwoord te resetten.

Was u klant van ENGIE? Sinds 1 maart zijn de e-mobility activiteiten van ENGIE overgenomen door 50five. Hierdoor is uw login link veranderd en kunt u met de oude link niet meer inloggen bij uw laadpas of backoffice.

Inloggen doet u als volgt.

Heeft u een laadpas van...

Heeft u laadbeheer van...

Selecteer de laadpas waarvoor u graag wilt inloggen. U komt terecht op een nieuwe pagina waar u met uw e-mailadres en wachtwoord kunt inloggen.

Als u voor de eerste keer inlogt, gebruikt u hetzelfde e-mailadres waarmee u de laadpas heeft aangevraagd. Dit e-mailadres gebruiken wij namelijk om uw laadpas aan uw account te koppelen. Om het wachtwoord voor uw account aan te maken, klikt u op 'wachtwoord vergeten' en vult u uw e-mailadres in. U ontvangt vervolgens een e-mail met daarin een link waarmee u uw wachtwoord kunt aanpassen.

Heeft u geen e-mail ontvangen waarmee u uw wachtwoord kunt aanpassen? Controleer dan of u bij de juiste laadpas omgeving heeft proberen in te loggen.

Selecteer het laadbeheer waarvoor u graag wilt inloggen. U komt terecht op een nieuwe pagina waar u met uw e-mailadres en wachtwoord kunt inloggen.

Als u voor de eerste keer inlogt, gebruikt u hetzelfde e-mailadres waarmee u het laadbeheer heeft aangevraagd. Om het wachtwoord voor uw account aan te maken, klikt u op 'wachtwoord vergeten' en vult u uw e-mailadres in. U ontvangt vervolgens een e-mail met daarin een link waarmee u uw wachtwoord kunt aanpassen.

Heeft u geen e-mail ontvangen waarmee u uw wachtwoord kunt aanpassen? Controleer dan of u bij de juiste laadbeheer omgeving heeft proberen in te loggen.

De meeste laadsessies zijn direct zichtbaar. In sommige gevallen kan dit langer duren. Dit komt omdat niet alle laadpalen direct de laadsessie aan ons doorgeven. In het uiterste geval kan het tot zes weken duren voordat een laadsessie zichtbaar is.

Rond de 15e van iedere maand ontvangt u de factuur van uw laadsessies in de afgelopen maand. U ontvangt dus rond 15 maart de factuur van uw laadsessies in februari. Vervolgens incasseren wij binnen 14 dagen de kosten van uw rekening. Heeft u automatische incasso uitgezet? Dan dient u binnen 14 dagen na het ontvangen van de factuur het verschuldigde bedrag aan ons over te maken.

Heeft u vragen over uw factuur? Neem dan contact met ons op.