Klantenservice
Waar kunnen we je mee helpen?
Heb je een vraag over je contract of het regelen van je energiezaken? Bekijk de veelgestelde vragen. Grote kans dat hij daar al tussen staat. Stel anders je vraag eenvoudig aan onze virtuele assistent en krijg direct antwoord. Of klik op één van de handige links. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de energiemaatregelen van de overheid.
Gesloten vanwege Kerst
In verband met de feestdagen is de Klantenservice op woensdag 25, donderdag 26 en vrijdag 27 december gesloten. Via MijnENGIE en de ENGIE-app kun je uiteraard 24 uur per dag en 365 dagen per jaar je energiezaken regelen. Maandag 30 december staan we weer voor je klaar. Wij wensen je fijne feestdagen!
Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder per onderwerp de veelgestelde vragen en antwoorden. Via 3 stappen vind je eenvoudig het antwoord op jouw vraag.
Virtuele assistent
Stel je vraag aan onze virtuele assistent. Probeer hierbij korte zinnen te typen. Je krijgt direct antwoord op je al je vragen. Grote kans dat je dan al geholpen bent. En zo niet, dan schakelt de assistent je gewoon door naar een collega van de klantenservice.
Gratis energie-app voor iedereen. Ook als je geen klant bent.
Met onze gratis ENGIE-app heb jij jouw energiezaken altijd bij de hand. Bekijk jouw energieverbruik- en kosten en ontdek hoe jij energie kunt besparen. Ook regel je in onze app eenvoudig al je praktische zaken. Zoals het aanpassen van je termijnbedrag of het doorgeven van een verhuizing. In deze video geven we je een korte rondleiding door de app en zie je wat je er allemaal mee kunt doen en waar je alles kunt vinden.
Zo kun je ons bereiken
Live chat
Wil je graag met ons chatten? Goede keuze! Via live chat kunnen we je snel én persoonlijk helpen. We zijn op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 bereikbaar en je krijgt binnen 2 minuten een reactie.
- Gemiddelde wachttijd: 2 minuten
Telefonisch contact
Je kunt ons op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 telefonisch bereiken via 088 - 444 66 22. We hebben op dit moment een gemiddelde wachttijd van 30 minuten. Liever sneller en persoonlijk contact? Kies dan voor live chat.
- Gemiddelde wachttijd: 30 minuten
Wanneer je een e-mail stuurt naar klantenservice.nl@engie.com, ontvang je binnen 8 werkdagen een reactie. Wil je sneller antwoord op je vraag? Onze Virtuele Assistent staat 24/7 voor je klaar.
- Gemiddelde wachttijd: 8 werkdagen
Browserupdate aangeraden
Je browser wordt niet meer ondersteund. Gebruik Edge, Safari, FireFox of Chrome om Engie optimaal te kunnen gebruiken.
InternetExplorerWarning/SubTitle
- Chrome
- Firefox
- Safari
- Edge